9 Eylül 2009 Çarşamba

YETMEDİ Mİ STRESİN BEE...


Şu 2-3 gündür stres dolu günler geçirdim.Aslında stresten çok pişmanlık...

Oh! sınav bitti kurtulduk dedik sınav sonucu stresi başladı.O da bitti dedik trcihler başladı.1 değil 2 değil 3 tercih süreci.Ben ilkini yaptım kurtuldum sanarken şimdi neden 2. ve 3. girmedim diye pişmanlık başladı.Anasını satiyım ben böle şeyin.Adam benden 2-3 puan aşağı alıyor.Benim 3. tercihime yerleşiyor.Ben 9. tercihte kalıyorum.Ynlış tercih mi? hayır. Yanlış tavsiye.Bana dershanem sağolsun 2. ve 3. tercihte genelde aynı yer geliyo dedi.Sağolun varolun beni diğer streslerden kurtardınız derken her şey bitti okullar açılacak ve bakıyorum ki bu sadece 1 kişi değil 3-4 kişi benden düşük puan alıp daha yüksek yerlere yerleşmişler.İşte bu yüzden stresliyim ve pişmanımm.Kazanabileceğim okullar iyi.Benim gideceğim okul ne kadar anadolu da olsa bir spor salonu bile yok ve mamakta.''Oğlum! okulunun bulunduğu yerden baştan kaybettin sen!'' Mamak lafı duyunca akla hemen çöplük geliyor ve direk soru Düz mü? aaa yoksa kolej mi?

P.P.G konuşmaya ihtiyacım var.Lanet olsun yanlış tavsiye!

CANIN CEHENNEME NİMET VE M.E.B....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder