9 Eylül 2009 Çarşamba

Bu gerçekler harbiden ACIMASIZ abicim


dün spite acımazsız gerçeklerden Merte yazmak istedim ve yazamaya başladım oo konuşma çok güzel gidiyordu . konuşmanın sonunda eğer bu soruyada doğru cevap verirsen kalbimin kapılarını sana açacağım dedi ay sevindirik oldum çocuk çok tatlı naparsın . beklemedeyim diye yanıtladım ve o maskesini çıkarttı anaem oda nee kirli sakallı çenesinde mi burnunda mı pirsnk var ve okadar korkutucuu bir kahkaha attıki anlatılmaz yaşanır. yazışma bitmişti ve sitede çıkan yazı internetteki her şeyi doğru zannetme sen artık tescilli bir çapkınsın . artık tescilliyim hahaha ..


lanet olsunki bu benim şansızlığım.gerçeklerin acımasız olduğunu biliyodum buna birkez daha kanaat getirdim. buttercup blossom hep beraber bi ara yazalımda ben size gösteriyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder