8 Eylül 2009 Salı

BEN MERT'E YAZICAM...


Dün anlatılmaz yaşanır cinsindendi.Gerçi bizim yaşadıklarımızı yaşamanızı istemem.

Neyse efendimm gelelim konuya...Dün ewde oturmuş canım sıkılıyordu.Abimin azarını ve sinirleride üstündeyse dayağını hiçe sayarak internetten film izledim.Güzel filmdi.Romantik komedi cinsinden seven varsa itinayla tavsiye edilir.''BAŞKANIN KIZI''.Çok uzattım lafı gene.Film bitti buttercup tan msj geldi.Babam ın işi yokmuş çalışalım mı? Olur lan! dedim.Ama maalesef bubbles arkadaşımıza uymuyordu.Neyse anlatılanları anlatmama gerek yok.Bubbles arkadaşımızın ewine geldik.Ben tv de bi yakışıklı kesmiştim.O nu gösterdim internetten.Çocuk harbi ''daş'' cinsinden.Sonra buttercup ın deniyimlerinden ötürü sprite acımasız gerçeklere girdik.Ordan MERT VE NAZLI ya yaz diye bir şey vardı.O ne demek lan! Mert'e yaz... Anladık çocuk yakışıklı da nie illa yazılıyoruz çocuğa:P Neyse tıkladık ve sohbet başladı.Çocuk sanki bizi görüyomuş gibi konuşuyodu.Saf ama bi o kadar da tatlı hareketler yapıyodu.Bizim verdiğimiz cevaplar sonucunda sohbet fazla uzamadı ve bize siz bu kafayla bi yere gidemezsiniz dedi.''Sie'' klavyede bize erkeklik taslıyo:D Bide orucuz önümüzde sprite içiyor.''Oğlum şu ramazzan bitsin ben damacanayla gözünün önünde kafama dikecem sprite ı'' Aslında çocuğun sohbeti erken bitirmesi bizden değildi.Maksat çocukla tekrar konuşmak isteyecek o sitede daha fazla kalacaktık.''Oldu internet parasınıda Mert ödüyodu'' Taekwondo saati geldiği için pc kapadık ve taekwondo ya gittik.Zaten kafa 1500 bide habire dönerek teknik atıyoruz.Zaten olan oldu ve buttercup kafasını pencerenin kenarına çarptı.Bide bunların üstüne bi musabaka yaptık ohh! Biz iyice sarhoşa döndük.Eve geldiğimde dilim damağıma, midem sırtıma yapışmıştı...

Herşeye rağmen eğlenceliydi ama k. bakmayın biz kendimizi kurtaramazken günü nasıl kurtaralım... POWERPUFF GİRLS.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder