7 Eylül 2009 Pazartesi

OYUNCAKLAR

Televizyonun karşısına oturmuş pineklerken bir mesaj blossom butturcupın babası iş yok demiş der calışalım mı ??
-ben gelemem.
-o zaman capiyi gezdirelim (capi buttercupun köpeği)
-tamam o olur dedim ve ikide evden çıktım.blossomla buluşup buttercupun yanına gidip iti gezdirdik ama şu zevki var sen onun tasmasından tutup yürüken insanlar kenara çakiliyor binevi ite yol veriyorlar lan bize vermedikleri yolu ite veriyolar acaba taksiler içinde geçerli mi? neyse konuya dönelim biz iti eve bıraktıktan sonra belediyenin oradaki OYUNCAKLARa gittik , anaeem gondola bindik tam bi faceaydi. bi biz birde gondolun diğer ucunda birisi var ve tam tepedeyiz müzik bitmiş buttercup mebin canı cehenneme diye bağırdı ben soldan blossom sağdan buttercup sus diye dürtüyoruz ole bi zamanı bulmuş ki anlatamam müzik kesildi ve tam tepedeyiz herkes bize bakıyor SUS BUTTERCUP!gondoldan indikten sonra biz naptın be hacı olduk. Herneyse blossomu zorla balerine bindirdik başta her şey normal ama hızlandıkça hızlandı, abi biz dayanıyoruz diye nasıl kanaat getirdi bilemiyorum sanırım sesimizi duymayınca oyle zannetti halbuki bizim mide boş oruç oruç kasılıncada ses çıkaramıyorsun doğal olarak . iki kat daha döndürdü bizi biz indiğimizde abi bize aferin dedi ama halimizi görmeseydiniz kopardınız biz zikzaklar çizerek saol abi diyoruz...sonra biz çok kötü olduk migrosa gidip oturalım dedik lan biz orucuz gidip netcez bkoolda yiyemicez gelin bize gidelim dedim ve bize geldik pcnin başına oturduk sprite yazdık lan olanın adı neydi unutum neyse boş verin zaten çok mühim değil ...kalktık bide antrenmana gittik halimizi düşünün artık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder