11 Eylül 2009 Cuma

BAŞLIK YOK...


Bugn size şöyle yaptık rezil olduk,böyle yaptık eğlendik diyemiicm.Çünkü hiç bir halt olmadı.Aslında oldu ama P.P.G den izin çıkmadan bu konuyu sizinle paylaşamam ve sonuçlandırılmadı daha bu konu.Saçımı kestiresim vardı, sahurda aklıma gelmişti ertesi gün gittim kestirdim.Güzel olup olmaması önemli değil bana biraz değişiklik lazımdı.Bugün beni maaruz görün kafam çok karışık yazı yazamıycam.Ama size benden bir şarkı sözü gelsin:


Yaşamaya devam etmek için korkmuyorum


Bu dünyayı yalnız yürümek için korkmuyorum


Sevgilim eğer kalırsan, Affedilmiş olacağım


Söyleyebileceğin hiçbirşey beni eve gitmek için durdurmayacak


Görebiliyor musun?


Gözlerim parlıyor.


Çünkü dışarda burdayım,


Diğer tarafında,


Kopkoyu siyah otel aynasının


Ve çok güçsüzüm


Çok mu zor anlamak


Ben bütün değilim


Ve bütün ruhları yanıyor


Konuşamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder