30 Ocak 2010 Cumartesi

KIRILMAZ SANIYORDUM

dün müthiş bir gündü.tayfa ile buluşduk video çeke çeke gideceğimiz yere vardık , o tadına doyum olmaz pastaların içinde sıcak yüreklerimizi ve sohpetlerimizi koyarak birbirimize armağan ettik.. daha sonra gelenekselleşmiş olarak atatürk parkına gittik.eee butercup bu durur mu ama itiraf ederim ki kar atmayı ben başlattım. kartopu savaşına başladık biz butercup bi yandan video çekio biyandan kar atıyordu snra donmuş gölcüğün oraya gittim ve aa kırılmış diye bağırdım.asıl tehlike orada dururken(butercup) ben blossom'a yakLAşma istersen dedim ve diğer köşeye gitmek için harekete geçmiştim kii olan oldu ve butercup kırık yere bastı,kolundan yakalamasam göl buttercupu yutuyrdu.tabi bu sırada biz video çekimine devam ediyorduk bu olaydan sonra sırf 5 dk kahkaha sesi ve de donuyorum sesleri duyuluyor..
biz ya biz bağlasan durmayız yaşadığımız ekşın yetti mi elbetteki hayr..
daha sonra blossomların evinin yakınında bi tepeye çıktık kamera hala elimizde, her yer kar
gırç gırç gırç dırılıtlit şeklinde ritmak adımlarla yürüyor ve üç adımda bir kayıyoruz orda mezer olduğu söyleniyormuş buttercup bununla ilgili bişiy dedi ve anında yerde lan ne oluyo!
gene o tepeden yukarı ritmak adımlarla çıkıoruz ve elimizde kamera butercup poşete işte pis herifin leşi dedi . blossom yerdeki siyah poşete geber pislik diyerek yoneldi ve ayağı kaymasıyla nerdeyse yere yapışaaktı gene ucuz kurtldu ya o poşete bassaydı ...
işte gün böyle gelip geçti bunlar sadece iki saat içinde yaşandı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder