6 Eylül 2009 Pazar

SAÇMALAMAK GEÇTİ İÇİMDEN...


Nefret ediyorum şu yolda sivri burun ayakkabıyla dolaşan,kendine bir b*k sanıp aslında tam bir b*k olan elinde tesbih yoldan geçenlere ıslık çalan abazalara...

Yolda yürüyoruz arkadaşlarla.Burger kingden çıkmış dedikodu yapıoruz.Arkamıza takılmış 2 serseri.Bunu yolun yarısında farkettik.Yanımızda iki erkek var ama ne erkek! Biriyle zaten topik diye dalga geçioruz :P Neyse bn gidip dertlerini sorma taraftarıyım.Gerçi dertleri apaçık belli ama göz dağı vermek amaç.Arkadaşlar saçmaladığımı düşünüyolar.Tamam saçmalıyo olabilirim ama 4 yıldır dövüş sporunu susmak için yapmadım ben.İki ağız burun dağıtmak bizimde hakkımız.Benim ew yakın.Ben ewe giderken oğlanlar hala bizimkileri takip ediyor.Yanımızdaki erkeğe benziyenler mi? Onlar çoktan tüymüşler.Ben eve geldiğimde hala niye geri dönüp ''Hopp arkadaşım! Akıllı ol!'' demediğime yanıorum.Arkadaşlarım eve sağsağlim gitmişler.

Bu konu biraz saçma oldu sanırım ama zaten içimizdeki nefreti kusmak için bu blog a yazıoruz.Ve ben gerçekten bu konudan nefret ediyorum...

DÜNYADAKİ ABAZALARA ÖLÜMMM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder